Tuesday, June 18, 2013

BLOG BARU SAYA...

Sempena Bulan Syaaban nie dan dah tak lama kita nak menyambut bulan Ramadhan,... aku nak perkenalkan my baby blog...ahak ahak ahaksss...

dari haritu aku dah create... cuma tak sesuai je nak publish kan lagi... so far aku dah ada blog izzati blogshop kan... dan this time aku ada buat blog baru lagi satu...

bukan tamak ke apa...cuma aku nak well organized supaya tak serabut... So lepas nie...kalau korang berminat nak tengok apa aku jual...aku dah siap-siap tepek blog baru kat side bar... "MY BUSINESS"...

Jual apa? hahaha...aku jual skin care...sila pegi check-it-out-yoooo!!hahaha...rajin-rajin lah melawat yer...kalau rasa nak letak kat link blog memasing pon sila-sila jangan malu...kalau aku tak update sampai 3 bulan...ko buang terus je link aku tu...muahahahaha...

OK lah, dengan rasminya saya memperkenalkan 


Blog baru saya...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Semoga anda semua memberi sokongan...eh mcm nak buat press conferences plak...

**mercun das buatan sendiri pung pang pung pang**
*sempena menyambut blog baru*


cantik tak kakton :) geli tokak den...


muahahahahahahaaa

No comments:

Post a Comment