Sunday, January 27, 2013

MERISIK


25 Januari 2013

Assalamualaikum semua sahabatku di alam maya atau alam tak maya sangat ;)... Gila boring sekarang update pon sikit-sikit je tau..kang aku citer korang bosan.. tapi nak citer jugak ;)

Nothing much to share.. cuma jom lah kita cerita sikit-sikit ye.. Kali ni nak cerita pasal adik ipar aku...adik laki bongsu Azrul....dia ni jenis sibuk kerja.. tak fedulik sangat pasal pompuan... aritu dia bagitahu nak suruh pergi merisik ada la sorang girlzzz ni..so hari  jumaat minggu lepas  family  pun pergi... merisik anak dara org ni...korang tahu tak siapa yang berjaya menambat hati adik ipar aku nih ?????






































































TA




























DA



























amik ko.....kawan satu office dengan aku... (T________________T)


 buat Nana and family, terima kasih atas majlis ni ye.. lauk  pon sedap.. tapi malu nak snap gambar banyak-banyak... hover tauuu..hahahha....sempat masuk ekor ikan jer...


 family aku + family MIL + future family ....


 bakal pengantin...auw....auw...tomei kan...


 sweet sangat.... 


 hantaran belah perempuan...


belah laki punya...apa kes Ani sorang jer pompuan duk situ...



 ni lah uncle Ani yang nak kawin tu...encem tak ????



 bakal adik ipar (beras) eh silap biras.. buli dia cukup-cukup....(T_______________*)

kahkahakhakhaaaahh..
Bye. 

No comments:

Post a Comment