Tuesday, January 15, 2013

DIRI INI


Tetiba rasa nak type.. maybe sebab pindah tempat baru...ada partition...kepala nampak separuh jer semua...buat kerja masing-masing... So rasa sangat lonely dalam kandang ni... amboi dah pandai nak jiwang karat.. malu ai.. muahahha.. 
Aku kan kalau sorang-sorang.. aku  suka bising.. aku akan on lagu or TV... Kat rumah lah selalunya.. aku takut sunyi sepi ni...pastu mulalah rasa nak terberak..pelik kan..???
Bila dah tua nie dah tak macam tu dah... keluar kejap je ngan Azrul terus ajak balik.. sebab penat... baru duduk sejam dah rasa berjam-jam.. hahahah.. aku lagi selesa berkurung kat umah.. dah tak happening dah.. tapi aku perasan Azrul pon dah tua ni dah jadi macam aku.. hahahaha... barulah pasangan ideal sherashi bershama.. hahahah... nasib lah laki aku bukan jenis melepak mengopi ngan kengkawan tak ingat rumah... aku tak kongkong pon.. nak pegi tu pegilah.. tapi dia tak pegi.. bagusss.. bersyukur aku dalam hati nie.. muahahahaha... tapi kalau suruh dia g mengail laju je pergi...tak payah suruh-suruh...memang setiap minggu dia  akan pergi..itu adalah hobi dia...
 
Sejak akhir-akhir ni kan aku sibuk cikit.. Insyaallah aku nak perkembangkan lagi bisness aku ni..share ngan member... pening kepala nak memikio nama yang sesuai utk company... Kenapa ktorang bukak company nie? of course sebab kitorang akan run this business bersama.. u jump i jump.. so far so good.. dah rancang few months..TUNGGU !!!!!!!!!
Rasa malas nak publish entry apekebenda tah nie.. tapi publish je lah.. bye.

No comments:

Post a Comment