Tuesday, October 2, 2012

Thank You Auntie Nana...


Ok... kali ni kita gasak citer Auni lagi... sbb kebetulan ni gambar balance2 Auni... stok yg tinggal ler.. pasni aku diam balik baper hari tatau...hehehe...

Auni excited giler bile dpt kuar jalan-jalan nie... waaahhh tq to Auntie Nana sebab bawak Auni jalan-jalan cari makan...auwwww....



 Nie lah Anty Nana...sweet org nya..solo lagi okeh...baik je si Auni tito atas anty sweet (T______T)


 muka bad mood auni...


 muaaaaaahhhhhhhhhhhsssssssss....tayam auni ...



 
 bertukar emak nih..baik la pulak Si kenit ni...


 eh Anty ni siap tolak kepala Auni nak suh posing...


 omak & anak...



 my cheeky gal ...terkangkang..sopan kan...


 


 dengan aku pun dia wat tak layan jer..suka la  ada org layan...


aku punya..nyum..nyum..


 Cik Nana Sizuka...


 Cik Puan Izzati ...


 nak makn sendiri...tak nak org suapkan..pastu bersepah atas meja...


  Ya ampun, anak aku kah itu? dengan selekehnya...mengamok nak duk atas meja... hangin aku tau..





Auni ni bangsa memilih gak.. macam first time dia tak biasa.. dia tak berapa nak..siap tendang-tendang..cubit la..marah la kat Anty Nana..now second time jumpa tgk lah...dah jadi BESTFRIEND...omak kau dah jelez nie....i loikeeee this picture...


nak balik kene pegang tangan ker?? ok ok... jom sayang...
 protective Anty Nana nie.. bagus ;)

itulah saja gambar yang ada....(T__________________________________________T)

No comments:

Post a Comment