Monday, October 1, 2012

Pantai Irama


Saya selalu menunggu saat-saat free mcm ni untuk keluar bersama suami dan anak .. haha..geli ayat skema... 

Pantai Irama ni dekat je ngan umah aku...kalau jalan kaki 15 minit..kalau korang naik keta 3minit dah sampai..dekat kan ???...cuma aku jer yang malas nak pegi...



 aku kalau ke pantai tak sah kalau tak beli satay ikan...besh woo...



 macam mak cik jual ubat plak aku nih...

 Nah hamek nie.. bagi loya tekak korang sikit ;)


 auni duk skodeng budak laki tu mandi telanjang...apak ko ni satu..knpa la bawak gi situ..



 Auni dah jadi gegirl sekarg nie...


 suke gambar Auni yang nie... Pipi dah jatuh ;)




Sekian dulu persembahan saya.. eh macam dikir barat.. weh serious tatau nak tulis apa dah.. tapi yang penting kami memang happy...apa lah...dtg pantai pun happy...

No comments:

Post a Comment