Thursday, October 25, 2012

Piala Malaysia 2012


Mummy bought red warriors t-shirt for auni aqilah...of course we chose kelantan for auni... yg kelaka nya jumaat lepas aku saja-saja ikut en somi g kerja kat gua musang..sambil tu aku konvoi sekali dengan budak-budak yg nak g tengok bola kat shah alam...omak ni kan peminat bola sepak auw.....(T________T)..




abaikan paha aku yg besar itu yer macam ubi kayu..haha..siott jer..sian paha aku...


kita minum dulu milk...si kenit ni susu tepung tak nak minum...hidup dia ngan susu kotak ni la..botak kepala omak kau ...


perut laki aku dah ke depan rupanya...


ceria tak..?? aku kan mak mithali..siap bawak bekal lagi...huhu...
 auni dah mcm jantan,, habislah anak aku 'dijantankan' oleh auntynyeerrrr...


Pastukan aku terima whatsApp dari officemate aku....dia nak kasi aku cemburu la tu...sebab aku tak dapat pegi Shah Alam....sedeyyyy!!!!



Haa.. tu dier.. gi tgk bola okeh..heheh.. anak-anak cik da kita ni siap posing ngan Apex lagi...aku tgk ni nangisssss......hmmmm...


 Tu la cik da kita..di apit adik-adik ansem pasukan red warriors...


 si bibir tebal...Obinna


 with Afiq Azmi


tu dia... semangat waja penyokong kelantan gitew.. sanggup turun KL semata nak g tgk bola...yang ni aku paling jelez...aku mmg minat gila dengan si Idlan Talaha ni......aku jugak yang gersang tgk bola kat umah.....


tapi kan..........





aku dah ada pengubat....

-

-


-


-

-

-

-

-

-

-

-

-


-

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-
-

-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


-

-

-


-

-


-


-


-


-


-


-


-









1







2








3













aku ada jugak...pengubat duka...Nik Shahrul Azim..pemain no 5 Kelantan....

senyum sampai ke telinga

(^_____________________________________^)


No comments:

Post a Comment