Tuesday, June 12, 2012

Tuan Meja Ini G Solat

Ok tak tajuk ni??? Ini semua gambar minggu lepas... aku macam tak kuasa nak bawak camera(macam lah aku ni ada camera) T____________T... apa guna nya ada  camera phone kalau tak nak gunaa kan ???


 nak  tahu tak kenapa kena cop meja makan macam ni???kalau tak letak bergaduh jadi nya...tuan kedai suruh adik aku buat ayat macam ni..kalau tulis BOOKED tak boley okes..dah ada satu kes bergaduh..gila ke apa..meja makan pun boley gaduh...gila punya orang...


 eh,abang askar pun ada...minggu lepas dia dapat cuti seminggu...tok pa nak belanja...aku apa lagi...jom makan ikan bakar kat besut...tu muka budak baru bangun tido...

 yang diraikan... paling susah nak snap gambar dia.. sebab dia ni low profile.. katanyaaa.. erghh tensi mak.


 hye tok ma :) ni model Twin luvly....promote cikit...


 couple untuk malam ni..laki aku tak der pegi outstation okes...cian en hubby...

 muka boring tunggu makanan tak sampai-sampai...:( 
TQ tokpa belanja kami semua makan...


 ini Adik saya... dia manja jugak tapi version lelaki.. muka garang tapi hati baik.. ye ke? kitorang nie semua keturunan muka garang hati manja *Bluekkkkkkkkkkkkkkkk*




 sampai je sotong celup tepung licin...





 kalau korang nak pergi makan kat sini amik la no phone kedai tu ek...Abe Zul ikan bakar...


 serius je muka orang lapar...

 kenapa muka tokma jadi macam tu...ha..ha..ha..

 Saya sayang family saya..
 bye... tunggu entry lepas ni pulak ye


No comments:

Post a Comment