Tuesday, June 12, 2012

Bertunang + Kenduri Kahwin

Nie nak cepat-cepat habiskan hutang entry.. nak celoteh panjang ke tak? tgk mood dulu lah yer..

Musim cuti sekolah bermaksud cuti orang kawin..yang ni tak boleh kalau tak pegi.. coz yang bertunang ni my BFF & yang kahwin pulak abang dia... nie member masa aku study dulu... so marilah kita pegi makan free memeriahkan majlis ;)


 ko tengok dia buli aku suruh buat bunga telur...dah la aku ni tak berapa nak kreatif...benda senang pun tak boley nak buat...

 nie lah my kesayangan Nurfatma diana...nama manja Na...sekarang dia tengah nak kuruskan badan sebab nk kahwin hujung tahun ni (T_____________*)..aku support dari belakang jer la ek...


 tgk tu pulut aku...cantik tak :)

 tu dia, pasangan merpati sejoli...auw....sama kecik sama besar...muahahah....  mati lah aku kena maki.. huahahahaha... sungguh ceria mereka..mereka ni couple masa study lagi..kalau nak berdating tentulah aku yang jadi mangsa...semoga korang kekal ke jinjang pelamin...AMIN...

 ohemgeee... sedap gila... orang kampung lah katakan...aku makan cikit jer...diet kang...

 tu dia, pengantin pon tiba.. sungguh ceria mereka dengan menaiki keto kuda ...kau ada???

 pengantins cinderella...


 balik dari office tu...my darling officemate belanja kenny rogers la pulaks...sempena dia dapat anugerah khidmat cemerlang...aku telan aje dah orang belanja...


 boss tak ade...tu yang boley makan dalam office...khusyuk tu makan...office ni aku yang punya...kalau boss ada pijak semut pun tak mati... (T______________T)...Hai boss...jgn marah...larii..lari....

eh gamba dah habis yeh? cukup lah tu yek... ni pon dah cukup baik aku nak auto publish utk korang..

-adios-

No comments:

Post a Comment