Wednesday, March 6, 2013

entry tah apa apa tah



Selamat pagi...

haku adalah busy kemain this week.. sebab kena handle semua kerja rumah...datin ghairah dah pergi rumah sewa...so aku kena buat kerja rumah sorang-sorang...kalau dia ada at least aku lipat kain..dia bahagian dapur...adoi laa....baru tahu susah tak der mak nih... nak update blog dah tak sempat... jadi lah dari takde kan... siang busy kat office.. malam busy kat rumah.. ko cakap ngan haku, bila aku nak update? si kenit ni tengah malam buta baru reti nak tido.. aku suruh dia tido.. kang dia pulak suruh aku tido T_______________T


 si bapak pulak tak habis-habis dengan panggilan talipon...tangki stesen minyak apa entah bocor...kalau serius dia nak kena pergi Perak...hope tak serius la...kalau dia tak der sapa nak hamik budak sekolah... aku buat muka serious gaban kengkonon banyak keje nak dibuat ... ye memang aku banyak keja.. dengan nak reply email customer lagi.. nak reply email yang tanya pasal twin lovely lagi.. eh tak tahan mak tau..

kesian tau... kat opis kang.. kejap-kejap nak kena buat tu lah..buat ni lah...nasib lah boss aku g umrah...kira ok lah sikit boley bernafas...next week dia balik... kalau dia ada kejap-kejap boss call masuk jap bilik saya... baru duduk dia call  lagi "zetty datang jap"... rasa nak angkut kerusi duduk sebelah dia terus... senang sikit kan ;) tu saat boss ade...kalau dia tak der goyang kaki lah aku... oih merungut ajer lah keje kau ni izzati... dah lah ai tengah diet.. terus rasa macam lemah lembik jer.. nak bukak mulut pon tak larat.. lapar je telan air kosong.. eh tapi kenyang ok.. sendawa "burpppppppppppp".. alhamdulilah..
 
 
apa motip aku update ni pon aku tatau.. ada banyak benda nak citer kat korang.. tapi belom tiba masa.. eleh gediknyaaa laaa haiii.. hahaha... owh, tak sabar nya nak tggu tok ma balik... ngeh ngeh ngeh..


bye.
 





No comments:

Post a Comment