Wednesday, March 6, 2013

MY IPHONE...

Ada yang dah tau kot...aku dapat  Iphone4s..En Ajroo yang kasi... dia tukar phone baru samsung note 2...so far so good.. baru tau apa tu instagram hehe.. ok lah ada masa layan jugak snap gambar terus masuk instagram pastu terus link ke FB .. masalahnya.. pastu diam.. hehe..tak reti...blour...grrrrr.....

update blog guna iphone? sorry lagi haku tak reti... heheh.. 

So mari share gambar2 yang masuk kat instagram ni kat blog pulak ;)

nak follow saya kat instagram silakan cari saya: 

my instagram :ciqtiey



 the mama & the anty


haaa ni kelaka...pastu ada satu petang Ani datang kat aku .. pastu dia cakap.. Mama muk...mama muk..mama muk.... then aku jawab "ape dia mama tak paham"..Bapak dia dah gelak...rupanya dia cakap aku gemukkkkkkkk *gulp* telan ailio mak kau...sabor jer la...



 dia cakap "Mama, omei tak Ani?"..

A'ah rasa nak lempang. 




No comments:

Post a Comment