Tuesday, April 10, 2012

Birthday Party

Ni hari Sabtu pulak...ada invitation pegi birthday party my friend kak ira...kawan kat kerja...birthday anak kak Ira,nama dia Zarin...

seronok lah haku dapat makan-makan ... tapi bila tengok gambar ni terus macam homaigod.. kenapa haku nampak berisi nie? ewahhhhh buat-buat tekejut plak... tak berhasil rupanya aku diet ni... ok sebenarnya cuma tak consistent.. :(

Ok berbalik kepada cerita gi bday party nie.. Auni aku tak bawak sebab dia demam..kasi laki yg jaga..tq tayam :)


cik su snap.. tapi ada cahaya :(

  Ok cikit dari yg tadi :)


 Sementara tunggu kawan-kawan dtg... 




 boring gile..perut dah lapar...

 auw...so sweet bini org nie :)...
aku takde baju vogue.. so pakai jelah baju lama.. bebalik baju nie..muakkkkk hakuuu... 


 OMG..gemuk nya aku.. :(

 asyik makan.. pastu mengadu berisi..

  tengok paha sendiri rasa nak geget-geget...


 cantik kan kek...

haku tak sempat nak snap birthday girl..hahah.. snap gambar pon jadik lah yer ;)

nanti lah kita sembang panjang-panjang lagi.. aku busy sikit few days nie... auni kan dalam wad sekarg ni :(

da.da..da..da..da..da..da...

No comments:

Post a Comment