Monday, March 5, 2012

PILIHAN Majalah Pengantin.... Mac 2012

Nie kisah 3 minggu yang lepas...sepupu aku call bgtau  aku masuk majalah Pengantin.. :)

kalau tak bgitau sumpah mak taktau...perasaan?? mula-mula macam eh bia betul nie...manalah aku penah baget nak masuk magazine pon (T___________T)...gedik memalu plak..he..he..

so kepada sesiapa yang belum dapatkan Majalah Pengantin bulan Mac ni...sila...sila..sila..sila lah beli...dalam tu banyak info pasal perkahwinan lah...





zoom cikit....wah macam romantik bebenau ahkak kau ni yer..pilih gambar aku peluk ngan laki gitew...loving betul ngan laki...aaauuuwwwwwwwwwwwwww....

apa pon,aku happy sangat...sebab ni  laki aku punya kerja...he..heee

ok lah...itu je entry nak cerita...nanti ada masa aku upload gambar hadiah hari jadi aku plak yeh...


* babai*

No comments:

Post a Comment