Saturday, March 10, 2012

Happy 1 Year Old Nur Auni Aqilah



10 March 2012

My dear baby Auni is one today!!!! sekelip mata jer dah 1 tahun.. cepatnya masa berlalu hanya tuhan yang tahu.. lahirnya Nur Auni Aqilah ke dunia kami merubah segala-gala dalam hidupku... Alhamdulilah kami terima rezeki yang Kau kurniakan kepada kami dengan hati yang terbuka luas...

pertama kali melihat Auni cukup membuat hatiku cair... hilang segala kesakitan dan timbul perasaan sayang dah hiba bercampur baur.. halusnya kulitmu harumnya baumu... membuat hati merasa bangga kerana kamu itu darah dagingku.. 9 bulan kamu ku bawa kuhulu kehilir tanpa mengira penat dan lelah.. berbulan-bulan aku tidak terdaya melayan loya melayan ngilu melayan letih, penat dan lelah.. kuharungi juga itu...

semasa kamu berada di dalam tubuh ku, sepanjang masa itulah aku berdoa semoga kamu selamat lahir didunia dan mejadi anak yang solehah serta tidak menderhaka kepada kami ibu bapamu.. malam-malamku tidak lena kerana kamu sentiasa mengetuk dinding perutku..

tiba masa kamu ingin keluar menjenguk dunia kuyakinkan diriku aku pasti menempuh kesakitan itu dengan segala kekuatan yang kumiliki.. kusematkan di dalam hati, aku sanggup lalui apa sahaja demi melihat kamu.. aku ingin memeluk kamu, aku ingin menyentuh halusnya kulitmu, aku ingin kamu!

aku ingin kamu tahu betapa kamu memberi seribu erti kepadaku..
 
 itulah kamu Nur Auni Aqilah...

1 month


 2 months

 3 months

4 months

  5 months

6 months
 
7 months

8 months
 
 9 months

10 months

11 months

1 Year Old !!!!!!!

Nur Auni Aqilah anakku sayang, semoga kamu lahir ke dunia ini untuk menyenangkan hati kedua ibu bapamu, memberi kebahagiaan yang tiada terhingga nilainya.... kami sayang kamu!!!

No comments:

Post a Comment