Sunday, May 19, 2013

Ampun dan Maaf dipinta...



Kususun sepuluh jari memohon maaf... bukan sebab nak raya yer.. tapi sebab gila kau lamanya tak update blog hahahah... 

seriously aku busy.. eh pemalas jugak... Jomlah aku jamu korang tengok lauk pauk yang aku masak awal bulan mei  lepas..haha...lamanya aku tak update blog kan..kan..



Ani order sup isi ketam...


 sayur campur...


 ni fav aku ...kuew teaw ladna...makan dengan cili potong...spicy sedap ;)


 ikan masak apa entah aku tak ingat...

udang masak telur masin


Ani punya.. Ani ni senang jer.. sebelum gi makan tanya dia "Ani nak makan apa?".. terus dia jawab dengan yakin "acik (nasi)"...

Sebenarnya kan 1 Mei aritu kite punya anniversery...Hepi Anniversery b...semoga ikatan kasih sayang antara kita berkekalan..Amin....jiwang la plak mak aiii....

Ok,chow :)






No comments:

Post a Comment