Monday, September 24, 2012

Sambungan Raya 2012


Kita sambung entry raya ari tu..akak tak der mood nak update blog...entah kenapa...syaitan banyak sgt dalam badan ni..rasa malas...asyik termenung aje...masa bulan puasa, syaitan kan  kena ikat..rajin la cikit aku update blog... tapi kita cuba perlahan-lahan ok? kasi rajin cikit...


 auw...tergoda tak ???

 Raya 2012 ni aku paling tak excited macam biasa.. sepanjang bulan puasa aku asyik tengok sana-sini blog update cerita persiapan raya.. aku ni baju raya pon aku beli sepasang jer..pastu jahit satu... manik tak sempat nak hantar ...tu pon kain tok pa belanja...:)


                    ampun maaf dipinta...Oooppsss kepala bee tak nampak..haha..                                           


 giler melentik-lentik dah haku..hahaha...

 Xcited nak raya..6.30 pagi dah bangun...pastu buat hal...auni bambam :)

 tak excited tapi amik gambar senyum aje...

 kapel tua :(

 tok ma & tok pa...

 sayang tok ma...

 hamek ko jeung soh...pemalu sgt..merah tu muka sampai ke telinga...

tudung kuning tu my cousin...nak kawen bln 10 nie..:)

Lepas dah sarapan raya.. semua siap-siap nak beraya kat umah nenek... kat sana kalau raya meriah.. sebab jalan dari rumah ke rumah.. semua sedara mara ;) 
 
-nanti sambung-

No comments:

Post a Comment