Tuesday, May 22, 2012

Happy Mother's Day!!!!!!

-Hari Ibu 2012-


Biar lah dah lepas tapi aku nak jugak post HAPPY MOTHER'S DAY...aku kan ketinggalan zaman...

Ayat pertama ialah saya sayang mak saya ;) Mother's day kali ni tak sambut pun...

Buat mama, terima kasih melahirkan kami anak-anak mama, membesarkan kami dengan penuh kasih sayang.. mendoakan kami siang dan malam.. jasa ibu tiada tandingan.. kasih ibu tiada boleh dijual beli.. tiada boleh ditukar ganti... selagi hayat dikandung badan lindungi lah ibu.. 


Buat ibu mertua saya, terima kasih kerana menyayangi saya tanpa batasan.. menerima saya seperti anak sendiri,  ma tak pernah membuat saya rasa tersisih... sentiasa melayan kerenah saya yang kuat makan..hahah... sayang ma banyak-banyak jugak ;)
 
 
 Ibu saya Rozihan.. sayang banyak-banyak.. pagi tu macam malu nak pegi peluk cium.. hahaha... ai kan pemaluuuu T_____________T...
 
 
"Happy Mother's Day to All Mothers in the world"

 

No comments:

Post a Comment