Monday, January 9, 2012

KUANTAN

4 Januari 2012

Minggu lepas aku gi Kuantan...Aku gi kejap jer...3 hari 2 malam ...misi ke sana sebab nak teman en hubby outstation...sambil bawak si kenit ni jalan-jalan...



 budak yg tak reti duk diam dalam kete...


 Puan pengerusi...muahaaa


before sampai berhenti kat KERTEH ...kita makan...lepak dengan UNCLE MAN  jap :)...ni pak cik auni...solo lagi okeh...

 auni very the lasak...si kenit ni dah pandai nak memanjat org...tak reti duk diam...


 terbongkang okeh...keletihan seharian dalam kereta...

breakfast pon best :)

 nasi lomak...


 Ni pon aku punya jugak :)

Next day plak aku rehat jer dalam bilik...en hubby kuar p meeting...aku lepak-lepak jer nga auni ...ptg baru en hubby balik bawak kiteorg jalan-jalan kat mini zoo...tak der ape pun yang menarik kat Kuantan...

 anak bapak...so bapak lah kena dukung...

gambar wajib anak  dan mak...isshhh tak der pon gambar sekali dgn apak dia..tak dia snap,aku plak snap :(


 kejut budak kenit ni bangun awal...sebab nak g breakfast :)...pastu nak swimming plak..


 letak kaki jer la auni...apak kau malas nak salin baju...kita berenang dalam tub kat bilik tu jer la...


 okeh tu jer nak cerita...aku rushing ni nak g makan...si kenit ni pun dah siap mandi T_________T


babai




No comments:

Post a Comment