Thursday, December 8, 2011

Akad Nikah Sahabatku Aishah

SELAMAT PEMGANTIN BARU AISHAH & EPI!

Tanggal 8 Disember 2011 bersamaan 12 Muharram tepat jam 10.15 pagi ko dah bergelar jadi isteri orang dah...so title ko dah bertukar dari cik ke puan..welcome to my club ek...T________T


posing anak dara lagi nih...



eh,kenapa dengan tangan ku ini...tak ready lagi okeh dah snap pic...


lambat betul la tok iman ni...pengantin dah tak sabar ni...



aku terima nikah nya aishah bt kamaruzaman dengan mas kahwin nya RM......... tunai...aku tak dengar pun..tapi aku tahu berapa ( *_*)...ko kena belanja aku cah...


ni pose PN AISHAH dah


mintak ampun maaf en suami sepanjg kita couple dulu i bnyak buat sakit hati u...sekarang i dah jadi milik u...auwww...


untuk en suami


"ciuman pertama buat mu sayang...i luv u.."eh,asal aku pulak yang jiwang...



nih aku nak kasi ucapan istimewa buat sahabat ku :

Semoga perkahwinan yang terbina sentiasa dalam keadaan aman damai serta berkekalan hingga akhir hayat...
WISH U ALL THE BEST

2 comments: