Thursday, September 8, 2011

Hari Raya 2011 (day 1)

Salam ^______^

Hye u'olls, macam mana dengan raya tahun nie?Mesti meriah kan.Oklah belum terlewat lagi nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kat u'olls semua...Raya kan sebulan..Ada salah dan silap sepanjang saya berbelog,, mohon maap banyak-banyak yer...Ermmm...mesti dah ramai kan yang berasak-asak pulang ke ibu negara setelah seminggu berhari raya dekat kampung...Lepas tu jangan luper pulak buat open house. :)

Tahun ini kami sekeluarga bertemakan warna 'grey'...Biasa muka fresh, gembira di hari raya, harus di kongsi bersama dengan u'olls sekalian. Layankan :)

couple muda...baju kurung aku tak sempat nak jahit manik..pakai jer la..

ni lah sebahagian adik beradik aku.dari kiri adik aku no 4 syahir,no 3 nabilah and no 2 tu syafiq...


tak ade depa dua..tak ada la aku jawab nya atas dunia ni...
ni ma dengan pa aku yang tercinta.time-time raya ni lah kan nak tunjuk mesra cikit. 

nabilah..gedik nya ko amik gambar...

yang tu adik aku no 5 & yang bongu...

ini family aku..aku tak der sebab pagi raya umah mertua dahulu...

yang baju kuning tu boypren adik aku...

epi bufday ma....kek tu aku n adik aku syafiq yang sponser...



mintak duit raya lebih ckit auni dengan capten tu...




ini family mak saudara aku...

ni kali ke 3 dah ko salin baju auni..tak der kerja lain asyik muntah jek...

anakandaku auni aqilah terchenta...

dari kiri ngah,yana (kupu-kupu ku),aku n umi (mak saudara)
 

nanti kalau rajin akan aku hupdate raya ke dua,ke tiga,ke empat,ke lima,ke enam,ke tujuh punya cerita pulak..puasa dah sebulan,raya pun opkos la nak sebulan jugak.. :)

No comments:

Post a Comment