Friday, July 1, 2011

{ Berpersiaran dari Penang }

Salam Alls ^_____^

Now tengah berpesiaran di penang sambil layan TV3 rancangan Wanita Hari Ini.. Ok u"olls ciq tiey now kat Penang sebab menemani En Hubby atas urusan kerjanya..We''all check in kat Vistana Hotel..So kira nie mini vacation untuk ciq tiey dengan auni..Dapat jugak spend time dengan my little princess.. :)


Nie 1st time bawak auni jalan jauh cikit..naseb baik lah auni tido jerk sepanjang perjalanan..saya plak yang terasa pening kepala & loya-loya..Tetiba cam mabuk pulak..Bukan apa jalan ke Penang tak sama macam ke KL..Jalan nak ke Penang macam ular kena palu..Baiklah,need to rest jap..Mau tonton Tv =)

Nanti saya update lagi picta-picta di Vistana Hotel ni..


                                                     
                                           EXECUTIVE DELUXE SUITE












7 comments:

  1. bestnya auni.x ingat t.ma ke

    ReplyDelete
  2. amboi mek..bsr blk boh teh..hepi nyer g liday ngn family..best kan?kita ber3 jer...aku pon suker g holiday ber3...bebas..lm x g vacation ngn laki n anak.

    ReplyDelete
  3. besh sgt2..tapi duk dalam bilik jer..hubby g kerja..jom la kita g derak2...

    ReplyDelete
  4. mu x ajok dh ak g derak.. hahaha

    ReplyDelete
  5. jeungsoh: doh mu kea bz glo dengan OC mu..mu tak ingat ko aku doh..

    ain: jom..kita g cameron nak??kita sewa apartment..

    ReplyDelete