Monday, May 23, 2011

Macam mana korang kena Lamar??

Salam..
 
 Hi tiba2 teringat balik zaman kena ngorat and bercinta2 dulu...eehh macam mana korang kena lamar yerr??? cuba2 citer - cuba citerr hehehe mesti seronok kan..

Macam aku plak my hubby bukan jenis romantic dia terus direct time tue direct terus ckp "Jom kita kawen?" So apa lagi senyum2  ajelah.. rasa time tue dalam keter kot..hurmmmm  biasa2 ajer.

Tapi aku teringat balik masa mula2 aku kenal dia dalam internet *tagged*... masa mula2 dia nak ngorat aku,dia tinggal no phone dalam inbox aku..aku tak layan sebab aku dah berpunya sebenarnya..he..he..selang 2 bulan aku kasik no phne aku..gatai la plak..then my hubby call aku..layan mcm kawn la..


nak jadikan cerita aku berdate dgn dia at kopitiam kat billion tuh.. berani plak mamat tue time tue terus ckp " Sudi tak jadi gf saya dan jadi isteri saya untuk seumur hidup? " padahal kenal pun mcm tu jer.. jawabyerr  memang tak lah mentah2 aku tolak.. sory tak layan.. 

Setelah 7 bulan kami kenal until now still rasa macam member boleh gelak sakan saling menyakat satu sama lain.... gaduh puun mcm budak bercinta lagi.. Tapi x sangka akhiryer ke jinjang pelamin jugak kami. Aku pernah tanya macam mana u boleh lamar i .. Dia ckp entah bila first time nampak aku terus jatuh cinta and firasat dia mengatakan  aku lah bini dia.... uekkkkk. nak muntah tapi kalau korang nak tahu memang  tak sangka kami kawen jugak akhiryer walaupun aku ni kekasih orang..ha..ha..berjaya jugak dia rampas aku dari boyfren aku .. memang tak sesuai lansung akhiyer si dialah Suami ku skrang..



cincin lamaran..

       Mudah-mudahan Si dialah utku seumur hidup..
Amin


No comments:

Post a Comment